benkova@lekservis.cz
+420 604 418 661

Od roku 2013 pomáháme síti nezávislých lékáren
obstát v konkurečním boji s velkými řetězci.

Pomůžeme Vám v konkurenčním boji.
Na nezávislém lékárenství nám záleží.

Co Vám může Lekservis s.r.o. nabídnout?



Ačkoliv je hlavní funkcí lékárny poskytování lékárenské péče, jako každý podnikatelský subjekt, musí vytvářet zisk.

Podmínkou úspěšné konkurenceschopnosti je umět využít možností současného marketingu tak, aby byla zachována lékárenská odbornost, etika, právní odpovědnost a efektivita prodeje.

Rádi Vám pomůžeme. Máme širokou nabídku služeb pro lékárny:

  • Příprava privátních značek potravinových doplňků

    Vytvoříme Vám vlastní potravinové doplňky s Vámi zvoleným volitelným potiskem a logem Vaší lékárny. Pacienti si pak nebudou jen chodit do Vaší lékárny pro generické potravinové doplňky, ale budou si chodit pro Vaše potravinové doplňky. Tím si, mimo jiné, budujete svou značku a stálou klientelu, což je klíčem k úspěchu.

    Velké řetězce a franšízy provozují své privátní značky už mnoho let. Díky Lekservisu už není privátní značka jen výsadou velkých hráčů, ale je k mání i pro malé lékárny. V tuto chvíli nabízíme vitamín C, vitamín D3, magnesium + vitamín B6, vápník, zinek, multivitamín, B-komplex a betakaroten v různých sílách. Neváhejte se na nás obrátit s dotazy!


  • Jelikož spolupracujeme s více než 150 lékárnami, dokážeme Vám zařídit nákupy léčiv, surovin, potravinových doplňků, zdravotních pomůcek (protéz, epitéz, berlí, apod.) a přístrojů (tonometrů, teploměrů a mnoho dalších) za výrazně výhodnější ceny. Nákupem zboží za nižší cenu Vám můžeme výrazně zvýšit zisk i při současném obratu v lékárny.
    Spoluprací s námi nemusíte měnit distributora, název ani vzhled lékárny. Za spolupráci s námi nic neplatíte, jen získáte.

    O jak velké slevy se jedná? To Vám řekneme osobně. Kontaktujte nás!

  • Věrnostní program Vám pomůže rozšířit základnu loajálních zákazníků a udržet si ji. Účastníci věrnostního programu se k Vám budou vracet, čímž si budujete dlouhodobou klientelu.

    Pomůžeme Vám navrhnout zákaznický program tak, aby zvýraznil identitu a umožnil navázat pevné vztahy se zákazníky. Budujte vzájemnou důvěru s Vašimi zákazníky.

  • Pomůžeme Vám zajistit stojany na volně prodejné přípravky do Vaší lékárny. S vhodnými stojany zákazníkům ukazujete, co máte v nabídce (point-of-sale advertising či in-store advertising).

    Studie1 ukazují, že vhodné použití prodejních stojanů může měnit chování zákazníka. Jestliže zákazníci neví, který z řady podobných produktů je pro ně nejlepší (např. z několika krémů na pokožku), rozhodují se podle toho, co vidí ve stojanech. Pokud v oblasti existuje nějaká významná značka a několik méně známých levnějších alternativ, mohou stojany zdůrazňovat výhody menších značek (např. jejich cenu) a tím přimět zákazníky k jejich nákupu.
    Další studie2 ukazují, že téměř 30 % zákazníků se řídí při nákupu infografikami v lékárně (point-of-sales komunikace) a přes 10 % zákazníků dokonce podle nich změní své nákupní zvyky dlouhodobě.

    V tomto ohledu jsou prodejní stojany skvělou příležitostí k propagaci vybraných produktů.


    Studie1 Studie2

  • Cross-selling je strategie, která spočívá v motivování zákazníků k rozšíření svého nákupu. Jak tato strategie funguje? Zákazníkovi nabízíte několik dalších produktů, které logicky doplňují zakoupené zboží.

    Základem odborného cross-sellingu je použití odborných znalostí k nabídnutí dalších léčiv, která pacientovi v daném stavu mohou pomoci. Příkladem může být nabídnutí probiotik k antibiotikům, průduškového čaje k expektoranciím nebo kombinace vápníku a vitamínu D.
    Existuje celá řada vhodných postupů cross-sellingu, které vedou ke spokojenosti pacientů i lékárníků.

    Rádi Vám ukážeme techniky odborného cross-sellingu a najdeme ty nejvhodnější pro Vás.

  • Odborný up-selling je technika, kterou nabízíte pacientům alternativy přípravků s přidanou hodnotou (např. místo běžných nosních kapek jim nabídnete i nosní kapky s kyselinou hyaluronovou).
    Principem této marketingové techniky je navýšení ceny nákupu nikoli ve smyslu množství položek, ale ve smyslu vyšší ceny koupeného produktu. Při uplatňování této strategie je důležité, aby byl zákazník (pacient) dostatečně seznámen s výhodami (tzv. „přidanou hodnotou“) dražšího přípravku. Tím si zákazníci mohou kvalifikovaně vybrat i dražší přípravek.

    Naučíme Vás a Vaše zaměstnance, jak vhodně používat odborný up-selling ke spokojenosti Vás i Vašich pacientů.

  • Základním cílem merchandisingu je zajistit, aby zboží bylo k dispozici zákazníkům, a to v dostatečném množství, na správném místě, ve správný čas a se správnou cenou.
    Primární oblastí merchandisingu je umístění zboží v regálu podle plánogramů, komplexní péče o místo prodeje a realizace principu FIFO (first in, first out).

    Rádi Vás a Vaše zaměstnance naučíme i této odborné technice. Ovládnutí těchto technik prodeje Vám zajistí vyšší prodeje i spokojenost zákazníků.

  • Propagace Vám zajistí, že zákazníci z okolí se o Vás dozví, čímž si navyšujete klientelu.
    Propagací existuje celá řada. Léty prověřený způsob propagace jsou například akční letáky, které Vám Lekservis pomůže zařídit.
    Vzorový akční leták
    Pomůžeme Vám najít vhodný způsob propagace pro Vaší lékárnu.

  • Promoakce jsou jednou z nejúčinnějších forem, jak představit zákazníkovi produkt. Zákazníci jsou oslovováni osobně a přímo, čímž si výrobek i firmu lépe zapamatují. Významně roste šance nákupu Vámi vybraných produktů.
    Pomůžeme Vám zorganizovat vhodné promoakce.

    Vzorový akční leták

Zajímá Vás více? Máte dotazy či jiné požadavky? Nebo jste naopak nenašli, co jste hledali? Kontaktujte nás!